ISBN:
978842614493-5
23,5 x 34,5 cm
Cartoné
Fecha de publicación:
01/05/2018
Edición: 3
64 páginas
Idiomas disponibles:
Català

El gran llibre del mar


Ilustraciones de Yuval Zommer
Traducido por Susana Tornero
21,00 €
20,19  sin iva
No disponible

Després del gran èxit de El gran llibre de les cuques i El gran llibre de les bèsties, ara arriba El gran llibre del mar. Per què el cranc camina de gairell? Per què els pingüins no es congelen? L’estrella de mar és un peix? En aquest llibre trobaràs les respostes a aquestes i a moltes altres preguntes sobre la fauna marina.
També podràs jugar a buscar i trobar en les imatges algun peix especial.
Descobreix tota mena de criatures marines esmunyedisses, lluents, fortes i estranyes en aquest primer llibre sobre el mar, i deixa’t sorprendre per les curiositats del món submarí.

Títulos relacionados


Warning: Use of undefined constant parent - assumed 'parent' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kezoiasd/public_html/wp-content/themes/THEME _JUVENTUD/template-parts/content-libro-relacionados.php on line 237