NOVETATS 2011

EL CARNAVAL DELS ANIMALS
Marianne Dubuc

Arriba el carnaval! Els animals es preparen, cadascun es disfressa... Però de què? Endevina!
Un llibre d’imatges divertides i plenes de color, per a llegir, per a jugar, sol, en companyia, per parts... Per carnaval tot s’hi val! A partir de 2 anys.

ISBN: 978-84-261-3825-5     Col·lecció    1ª edició
Format: 14 x 14 cm    120 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA: 13,37 €
Preu amb IVA: 13,90 €



ANIMALS SORPRENENTS DEL MÓN
Rachel Williams. I·lustrat per Peter David Scott

Has vist mai un peix que voli? O una criatura tan lenta que li creixi molsa a la pell? En aquest llibre de gran format  hi descobriràs els animals més sorprenents del planeta, per la seva antiguitat, per la seva grandària, per la seva velocitat, pels seus hàbits, per les seves defenses...
A més, hi trobaràs molta informació de les seves impressionants característiques en les notes de camp farcides d'esbossos. A partir de 6 anys.


ISBN: 978-84-261-3871-2     Col·lecció Com i per qué   1ª edició
Format: 25,5 x 32 cm    64 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA: 16,35 €
Preu amb IVA: 17 €



VEIG, VEIG UNA COSA DE COLOR BLAU
Sally Symes. Il·lustrat per Nick Sharratt

Veig, veig una cosa de color blau ... i verd ... i marró. Espiant a través de les pàgines, hauràs d'endevinar què hi ha darrere de cada pàgina. Les il·lustracions de Nick Sharratt aporten color i diversió. Un llibre per llegir en veu alta. Als nens els encantarà endevinar el que s'amaga darrere de cada il·lustració. A partir de 2 anys.

ISBN: 978-84-261-3843-9     Col·lecció Àlbums il·lustrats    1ª edició
Format: 25 x 27,5 cm    32 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA: 12,98 €
Preu amb IVA: 13,50 €



Próxima edición

TINTÍN I L'ART-ALFA
Hergé

Tintín i l'Art-Alfa, àlbum inacabat, forma per fi part de les 23 altres aventures de Tintín. En els mesos següents a la desaparició d'Hergé, el 3 de març 1983, les especulacions havien estat moltes: molts lectors volien que els col·laboradors del mestre acabessin aquesta història. Però Hergé va ser clar: no haurien nous Tintins després d'ell. Finalment, en 1986, es va publicar un luxós àlbum, en dos quaderns, amb els principals esbossos del dibuixant.

ISBN: 978-84-261-3859-0     Col·lecció Les aventures de Tintín   1ª edició en aquest format
Format: 23 x 30 cm    62
pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA: 11,44 €
Preu amb IVA: 11,90 €



EL SECRET DE L'UNICORN & EL TRESOR DE RACKHAM EL ROIG 
Hergé

En Tintín compra al mercat de vell la maqueta d’un galió antic, que resulta ser una rèplica del navili comandat per l’avantpassat del capità Haddock, el cavaller de Hadoke, que va lluitar contra el pirata Rackham el Roig, qui transportava al seu vaixell un gran tresor, que ha estat i segueix estant amagat durant segles.
Aquest llibre inclou els dos àlbums de les aventures de Tintín, El secret de l'Unicorn i El tresor de Rackham el Roig, en un sol volum i en un format lleugerament més petit.


ISBN: 978-84-261-3869-9     Col·lecció Les aventures de Tintín    1ª edició en aquest format
Format: 19,5 x 26 cm    128 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA:
15,68
Preu amb IVA:
16                                         



OTTO, L’ÓS DE LLIBRE
Katie Cleminson

L’Otto és un ós que vivia en un llibre en una casa, i quan els nens llegien el seu llibre era l’ós més feliç del món. Fins que un dia va passar una cosa terrible i l’Otto va haver de buscar una nova casa per viure. L’Otto descobreix llavors que el món és un lloc massa gran i massa poc acollidor per a un ós tan petit, i ja no sap on buscar. Però quin és el millor lloc per a un ós de llibre?

ISBN: 978-84-261-3841-5     Col·lecció Àlbums il·lustrats    1ª edició
Format:
18 x 23,5 cm    32 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA:
11,54
Preu amb IVA:
12



ELS HOMES DE L'EDAT DE LA PEDRA
Christa Holtei i Günther Jakobs

Fa molts milers d’anys, ja hi havia homes a la terra: els homes de l’Edat de la Pedra. Vivien en coves i anaven vestits amb pells. Però què en sabem, d’ells? Tenien joguines els nens de l’Edat de la Pedra? Quan tenien gana, havien de caçar mamuts.
Com s’ho feien per caçar-los? Amb aquest llibre els nens descobriran coses ben sorprenents sobre la vida dels primers homes.

• Primers coneixements de l’Edat de la Pedra.
• Informació adaptada per a primers lectors
• Amb solapes desplegables

ISBN: 978-84-261-3852-1      Col·lecció Viatge al passat    1ª edició
Format:
21,5 x 20,5 cm    28 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA:
12,50
Preu amb IVA:
13 €



VISITEM ELS EGIPCIS
Christa Holtei i Günther Jakobs

La Nebet i en Panhesi viuen a la ciutat del faraó Akhenaton i la reina Nefertiti. I avui podran veure els reis a la finestra del palau! Acompanyarem els dos germans en aquesta visita i també veurem com s’ho feien els egipcis per mantenir fresques les seves cases en un clima desèrtic, com anaven vestits i com jugaven els nens fa dos mil anys.
• Primers coneixements dels egipcis
• Informació adaptada per a primers lectors
• Amb solapes desplegables

ISBN: 978-84-261-3854-5     Col·lecció Viatge al passat    1ª edició
Format:
21,5 x 20,5 cm    28 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA:
12,50
Preu amb IVA:
13 €



Col·lecció ON VIUEN ELS ANIMALS? Albert Asensio
Els esquirols viuen al bosc, els ximpanzés viuen a la selva, les balenes al mar, les girafes a la sabana...
Saps quins altres animals viuen a cada lloc?
En aquesta col·lecció descobriràs els animals en el seu entorn natural i familiar.
A partir de 2 anys.

1ª edició   Format: 18 x 18 cm   14 pàginas en cartró plastificat
Preu sense IVA: 6,73

Preu amb IVA:
7 €


A LA SELVA
978-84-261-3861-3

AL MAR
978-84-261-3863-7

AL BOSC
978-84-261-3865-1

A LA SABANA
978-84-261-3867-5

FIBONACCI, EL SOMIADOR DE NOMBRES
Joseph D'Agnese. I·llustrat per John O'Brien.


En la Itàlia medieval, vivia un nen anomenat Leonardo Fibonacci, que somiava de dia i de nit amb els nombres. Ell era un somiador i la gent no ho comprenia. Quan Leonardo va créixer i va viatjar pel món, va descobrir que existien altres maneres d'escriure els nombres i va estudiar tot el que va poder sobre ells. Fibonacci va veure que moltes coses en la naturalesa, des del nombre de pètals en una flor a l'espiral d'una petxina, semblen seguir un patró determinat. El nen del que tots es burlaven per pensar obsessivament en els nombres havia descobert el que va arribar a ser conegut com la Seqüència de Fibonacci i va ser un dels majors matemàtics de la Història. A partir de 6 anys.


ISBN: 978-84-261-3849-1     Col·lecció Àlbums il·lustrats    1ª edició
Format:
18 x 23 cm     40 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA:
12,50
Preu amb IVA:
13



EL REI JAN I EL DRAC
Peter Bently.  I·lustrat per Helen Oxenbury

El Jan, el Biel i el Marc construïen una cabana, un Castell inexpugnable per al rei Jan i els seus soldats. Un dia per lluitar contra dracs i bèsties… i després fer front a les criatures de la nit. A partir de 2 anys.

ISBN: 978-84-261-3833-3     Col·lecció Àlbums il·lustrats    1ª edició
Format:
24 x 29 cm    32 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA:
12,02 €
Preu amb IVA:
12,50 €



QUÈ LLEGEIXEN ELS ANIMALS ABANS DE DORMIR
Noé Carlain i Nicolas Duffaut

Als animals també els agrada llegir abans de dormir, però cadascun té les seves preferències: el cangur només llegeix llibres de butxaca, els ratpenats es fan un tip de riure amb les històries de vampirs, els cavalls no es perden el diari de les curses...

ISBN: 978-84-261-3845-3    Col·lecció Àlbums il·lustrats   1ª edició
Format: 24 x 32,5 cm    48 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA: 13,46 €
Preu amb IVA: 14 €



EL GLOBUS GROC
Charlotte Dematons

Un globus groc s'escapa i emprèn un viatge a través del món. En cada escena a doble pàgina descobrim innombrables detalls, centenars d'històries plenes d'acció en un món on es barregen el contemporani i l'històric, la realitat i la ficció.
Charlotte Dematons ens porta en un viatge fascinant i colorit a través del món, seguint als quatre personatges principals del llibre: un faquir, un lladre, un cotxe blau i un globus groc. El seu exquisit sentit pel detall i els seus artístics paisatges ens faran passar hores d'entreteniment.
* Un llibre ideal per a una lectura interactiva.
* Un llibre per a totes les edats.
* Guanyador del prestigiós Premi del Jurat Infantil d'Il·lustradors Biennal de Bratislava (BIB) de 2005.

ISBN: 978-84-261-3847-7     Col·lecció Àlbums il·lustrats       1ª edició
Format: 25 x 33 cm     32 pàgines
Preu sense IVA: 12,50 €
Preu amb IVA: 13 €



DARRERE EL MUR
Isabelle Carrier i Elsa Valentin

Un nen pateix l'absència del seu pare a la presó. L'àlbum alterna escenes que recorden la complicitat entre pare i fill i altres en què el nen està sol i totalment desconcertat. Malgrat la seva manca de comprensió sobre la situació, res no pot canviar l'amor que el pare i el fill es tenen.

ISBN: 978-84-261-3837-8     Col·lecció Àlbums il·lustrats       1ª edició
Format:
17,5 x 25 cm    32 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA:12,50

Preu amb IVA: 13 €



LA GAVINA Y UNA MAR DE COLORS
Anja Tuckermann i Daniela Chudzinski

La gavina només es vol estar on el blau és més blau.
I així és com comencen el cel i la mar el seu grandiós espectacle dels colors.
*
Un llibre d’imatges poètiques que estimula la creativitat i desvetlla el desig de pintar.

ISBN: 978-84-261-3839-2      Col·lecció Àlbums il·lustrats       1ª edició
Format:
17,5 x 25 cm     32 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA: 12,50 €

Preu amb IVA: 13 €



QUAN MARXARAN AQUESTS?
Ute Krause

Una gran família amb moltes maletes. Una família “normal” es converteix en una família recomposta. Els fills canvien de casa sovint, de la del pare a la de la mare, i volta. Però un dia, quan els nens van a visitar al seu pare, no poden creure-ho: ja no viu sol! Està amb una princesa i els seus fills.
No es troben gens bé amb els membres de la nova família. Finalment aconsegueixen desfer-se d'ells. Però el pare està trist i els fills comencen a creure que s'han equivocat. Un llibre original, alegre i divertit sobre les famílies recompostes. A partir de 5 anys.

ISBN: 978-84-261-3827-9     Col·lecció Àlbums il·lustrats       1ª edició
Format: 28 x 25 cm     32 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA:
12,50
Preu amb IVA:
13



OH, QUIN DIA MÉS DIVERTIT
Gyo Fujikawa

Bon dia! Desperta! Avui va a ser un dia molt divertit i ple d'emocions, hi ha moltes coses que fer! Anem a jugar, cantar, disfressar-nos, amagar-nos en un lloc ultrasecret, descobrir què és el que ens fa feliç, ajudar als altres, i sobretot passar-ho molt bé! Vols compartir aquest dia amb nosaltres? A partir de 3 anys.
Les belles il·lustracions de Gyo Fujikawa captiven per igual a petits i grans, i intensifiquen el plaer de la lectura d'aquest encantador àlbum d'estètica vintage.


ISBN: 978-84-261-3831-6     Col·lecció Àlbums il·lustrats       1ª edició
Format:20 x 30 cm     80 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA:
16,35
Preu amb IVA:
17



TUTANKHAMON
Demi

Demi situa la vida de Tutankhamon en el context de les lluites religioses dels seus ancestres. Fill d'un faraó que va tenir la idea revolucionària d'imposar a Egipte el culte a un únic déu, Tut va pujar al tron i va restaurar la llibertat religiosa en l'Alt i el Baix Egipte.
El talent narratiu de Demi i les seves magnífiques il·lustracions inspirades en l'estil de les pintures, l'arquitectura, l'escultura i les joies d'Egipte, ens apropen a la vida d'un rei excepcional que ens ve contemplant “des d'una distància de més de tres mil anys”. A partir de 8 anys.

ISBN: 978-84-261-3835-4     Col·lecció Àlbums il·lustrats       1ª edició
Format:
25,4 x 25,5 cm     64 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA:
18,27
Preu amb IVA:
19



EL ROC APRÈN A LLEGIR
Tad Hills

... Però un dia... un petit canari va sorprendre el Roc.
–Mira qui tenim aquí! El meu primer alumne. Fantàstic! –va cantar.
El Roc estava desconcertat. –Alumne? Jo no sóc cap...
–Si jo sóc el teu mestre –el va interrompre l’ocell–, aleshores tu ets el meu alumne.
El Roc va trobar que era difícil discutir amb aquell ocell.
..
El Roc practica el so de cada lletra de l’abecedari, descobreix l’emoció d’escoltar històries i contes, i finalment... aprèn a llegir!

ISBN: 978-84-261-3829-3     Col·lecció Àlbums il·lustrats       1ª edició
Format: 24,5 x 27 cm     36 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA: 12,50 €
Preu amb IVA: 13 €



BIBLIOBURRO
Jeanette Winter

Aquesta és una història real que succeeix a Colòmbia. El mestre Luis, un dia decideix carregar els seus dos rucs, l'Alfa i en Beto, amb llibres per portar-los als nens que, per viure en allunyades zones rurals, no tenen accés a ells. Des de llavors, recorre el país amb la seva biblioteca ambulant. A partir de 5 anys.

ISBN: 978-84-261-3817-0     Col·lecció Àlbums il·lustrats       1ª edició
Format:
21 x 21 cm    40 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA:
11,54
Preu amb IVA:
12



EL MEU PRIMER COTXE ERA VERMELL
Peter Schössow


El meu primer cotxe era vermell. Era un cotxe vell de pedals que em va regalar l’avi.
El primer cotxe sempre és el millor.
I el primer recorregut és el més formidable, encara que estigui ple d’obstacles i sorpreses. A partir de 7 anys.
XII PREMI LLIBRETERS en la categoria  ÀLBUM IL·LUSTRAT 2011 lliurat per el Gremi de Llibreters de Catalunya.

ISBN: 978-84-261-3811-8     Col·lecció Àlbums il·lustrats       1ª edició
Format: 24 x 26 cm    48 pàgines     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA: 13,94 €
Preu amb IVA: 14,50 €



EL TEST BUIT
Demi


A Ping li li agradaven molt les flors. Malgrat els seus dots com a jardiner, tot el seu esforç i tota la seva paciència, Ping no aconsegueix fer brotar les llavors que li va donar l'emperador… Un conte popular xinès sobre la recompensa de l'honestedat. A partir de 5 anys.

ISBN: 978-84-261-3807-4    Col·lecció Àlbums il·lustrats       1ª edició
Format: 26 x 26 cm  
     Enquadernat en cartoné
Preu sense IVA:
12,50
Preu amb IVA:
13

ALTRES NOVETATS
Novetats 2012
Novetats 2011
Novetats 2010

Novetats 2009


Pàgina principal en català
Pàgina principal en castellà

Comandes i informació:info@editorialjuventud.es




EDITORIAL JOVENTUT
c/ Provença, 101 ·  08029 Barcelona ·  Tel. (34) 93.444.18.00  ·  Fax: 93.439.83.83